Emma Forsberg

Inredning.

Allmänt Permalink0
Jag och Peter håller på att buda på en lägenhet vi verkligen vill ha. Det är en helt underbar 4a på 93 kvm.
Vi har tidigare varit inne på att köpa nyproduktion i hamnen, men det här känns bättre faktiskt. Även om jag gärna vill ha nyproduktion så kommer det fler tillfällen. Magkänslan säger att vi ska gå på den här lägenheten.

Jag sitter och knarkar inspiration på inredningsbloggar och Pinterest. Det finns en del jag vill göra om i lägenheten vi kollar på. En del som måste göras om en en del som jag vill göra om. Av det som måste göras om är bland annat att måla om (vitt!!) och lägga nya golv i vissa rum och sätta in ett badkar.
Av det jag vill göra om är det att byta köksluckorna och bänkskivan i köket. Och även köpa ny spis. Jag antar att detta får vänta ett tag.

Jag håller tummarna för att vi får den här lägenheten. Det vore verkligen perfekt.  Inte nog med att det är en 4a (vi har tidigare kollat på stora 2or och 3or) så är det i samma hus som Peters syster bor i vilket vore perfekt.
 
Till top