Emma Forsberg

Lite smått och gott

Allmänt Permalink0
I helgen var vi alltså i Stockholm. Vi kom fram rätt sent på fredag och åt tårta och så fick Rebecca öppna sina presenter. Sedan på lördagen hade vi massvis av ärenden hela dagen, sen gick på restaurang med min familj och Rebecca och hennes kille. 
På söndagen packade vi ihop en del från min lägenehet och sen åkte vi hemåt. 

Nästa gång vi är i Stockholm är alltså om en månad igen. Känns konstigt att det tar så lång tid mellan gångerna. Det var liksom en månad sedan jag var där innan den här helgen. 

Men, när jag väl var i Stockholm så slogs jag av att inte sakna den staden. Ingenting saknar jag. Människorna jag vill ha kvar i mitt liv har jag i mitt liv. Men jag kände hur stressigt allting var där och det kändes inte som "hemma" längre.


Den här veckan har varit rätt lugn. Vi har mest städat och fixat här hemma, satt upp mina Harry Potter-tavlor. 
Till helgen ska vi ha Halloweenfest. Det kommer lite vänner från Stockholm samt lite vänner från Sundsvall. 
Det ser jag fram emot, kommer bli kul. Speciellt att träffa de från Stockholm samt att jag och Peter ska hosta en fest tillsammans för första gången.
Vi inhandlade massvis med smått och gott på Buttericks och lite andra ställen. Det kommer att bli grymt.
Många timmars planering ligger bakom i alla fall. 

 
 
Till top