Emma Forsberg

1 december

Allmänt Permalink3
Så var äntligen december här, som den julnörd jag är har jag längtat i flera veckor efter den här dagen.
Gårdagen ägnades åt att julpynta här hemma samt baka lussebullar.
Vi har även julkalendersmaraton då Peter inte sett någon av dem innan (vilket för mig är helt oacceptabelt). Just nu är vi inne på Barna Hedenhös, dvs förra årets julkalender.
 
Tanken var att åka ner till Stockholm till helgen men det verkar som att det inte blir så pga olika anledningar. Men den 22a tar vi bilen ner och stannar över nyår. Vi kommer att fira julafton hemma hos min familj. Nyår är inte rikigt bestämt ännu, vi håller det öppet än så länge.

Snart har Hobbit premiär också, vi har köpt biljetter till midnattsvisningen samt haft maraton den här helgen med de två tidigare filmerna, så vi är väl förberedda.
Jag tror att den kommer vara grym, ser mycket fram emot den.
Efter bion blir det de resterande tre filmerna.

Mycket att se fram emot i december. Min favoritmånad. Den här månaden kommer att bli perfekt.
 
Vi var ute på en vinter/fotopromenad i helgen. Älskar hur tydligt man ser snökristallerna.
#1 - - Emmy's Life:

Det blir fina bilder nu på vintern, men jag hatar kylan! :(

#2 - - MATILDA:

så fin bild!

#3 - - P:

Jättefin julbilder, hade varit ännu finare med dig med som del av motivet. Du är en underbar människa! :)

Till top