Emma Forsberg

Helgen

Allmänt Permalink0
 
Den här helgen är Peters pappa och vänner till familjen i Sundsvall och hälsar på.
Peters pappa har lagat supergoda revbensspjäll. Det får man alltid när han är här. Lyx!
Annars har vi varit bort till några vänner idag och fikat lite. En tur till stan hann vi med också. Hittade en affär jag inte sett förut, den hade massvis med fina saker, sådant som jag gillar och ganska många olika WoodWick. 

Just nu sitter de andra och ser på en film på spanska. Jag har precis diskat klart och passar på att kolla runt lite på internet. Gjorde en kopp vanilj-te också. Definitivt bästa smaken. 
Provade dock blåbär/muffin idag hos dem vi var hos, galet god.
 
Har börjat fundera lite på julklappar. Bra att vara tidigt ute. Har kommit på några i alla fall.
Jag är en sådan som nästan tycker att det är roligare att ge bort julklappar än att få dem (kommer så att få ångra att jag skrev detta), i alla fall om man har hittat en perfekt julklapp som man vet att mottagaren kommer uppskatta. 
 
Annars så är det rätt kallt här. Har legat på bara några plusgrader den här veckan.
Måste hämta upp min vinterjacka när jag är i Stockholm nästa helg. 
Hoppas att det snöar snart. Hellre snö och -30 än den här mellankylan som bara är jobbig.
Dessutom är snö mysigt. 
 
 
 
Till top