Emma Forsberg

Alla hjärtans dag

Allmänt Permalink0
På alla hjärtans dag satt jag och Peter hemma och funderade på vad vi skulle göra. Vi hade tidigare sagt att vi skulle på spa, men ingen av oss var speciellt sugna på det så vi kollade runt och det ena ledde till det andra och helt plötsligt hade vi en kryssning bokad. Så det var bara att packa ihop fort och åka ner till Stockholm.
Väl framme på båten hittade vi vår hytt och så gjorde vi oss i ordning inför kvällen. Som de mellonördar vi är så bänkade vi oss i cafét där de skulle visa mello på storbildsbuk.
Efter mello gick vi mellan de olika dansställena tills klockan blev mycket och vi gick och la oss.
Dagen efter är alltid så seg tycker jag. Vi satt rätt länge vid ett fönster i cafét och kollade ut och pratade om allt och inget. Sedan gick vi till ett av dansställena där de hade nån karaoketävling. Efter det varierade vi mellan taxfree och hytten.

Vi hade bestämt att vi skulle göra egna presenter till varandra i år. Så han fick ett fint kärlekskort av mig och jag fick en toarulle som han målat ögon och mun på och satt in tops som armar och ben...
När vi hade gett presenterna så tog han fram ännu en present. Blev så chokad. Han hade beställt en namnhalsband med våra namn. Världens bästa pojkvän.
 
På båten. Vi hade inte sagt till någon att vi skulle åka utan checkade in med en selfie.


Peters present till mig. Benke heter han tydligen.

Världens finaste namnhalsband. Evighetstecknet är dessutom vårt tecken tillsammans.
Till top