Emma Forsberg

Dålig dag

Allmänt Permalink0
Idag har jag en riktigt dålig dag. Lägenheten gick upp jättemycket så det känns inte värt längre. Nu satsar vi på nyproduktion i hamnen istället. Hemma i Stockholm så bodde bodde vi i nyproduktion och jag har flera vänner som också gör det och det är så värt. Allt är nytt och fräsht och man får bestämma själv hur man vill ha det.
Även fast den här lägenheten hade varit perfekt för oss så har ändå tanken med hamnen hela tiden legat där för vi har pratat om det rätt länge. Så även om det är surt att förlora budgivningen så gör det faktiskt inte så mycket för både jag och Peter vill hellre ha i hamnen.
 
Hela min förmiddag har gått åt till att kolla på youtube. Finns inget mer inspirerande än det. De youtube-kanalerna jag följer är mest fotorelaterade, men följer endel annat också.
Har världens fotosug nu och det var längesen jag fotade något.

På tal om att fotografera så drömde jag att min kompis blev tillsammans med en som tävlar mello så vi fick vip-platser till finalen, alltså längst fram. Satt där med kamera och allt.
 
Annars har jag inte så mycket mer för mig idag. Träningen ikväll är inställd. Tjejerna har ju sportlov och det skulle vara så många borta så det var lika bra att ställa in den.
Vad gör vanligt folk på tisdagskvällar?
Idag på dagen ska jag i alla fall städa och plocka här hemma.
 
Älskar att det är vårväder (eller ja, rätt kallt vissa dagar, men sol i alla fall). Min favoritårstid är våren.
För övrigt är putsa spegeln något av det jag ska göra idag...
Till top